GYM HACKS – NIKSIT JOTKA KANNATTAA TIETÄÄ!

Sis. mainoslinkkejä

Vitsit tykkään kyllä laittaa kaikki treenivinkit jakoon ja nyt onkin luvassa parhaat gym hacksit eli tuttavallisemmin saliniksit! Jos nämä eivät ole vielä sulla käytössä, niin girl I got you! Ensi treenissä sulta löytyykin pari uutta ässää hihasta.

SARJAKUVAAJA

Treeni edessä, mutta millähän ihmeen painoilla sitä tekikään viimeksi hauiskääntöä? Ei enää tätä ongelmaa! Ota kuva painoista aina jokaisen liikkeen kohdalla ja ensi treenissä voit näppärästi katsoa galleriasta, että herranen aika – muijahan luukutti ennätyksiä!

KIEKKOKIKKA

Säädät ja säädät, mutta penkki ei vaan oikein missään asennossa tunnu olevan juuri oikeassa kulmassa. Monesti säätövälit ovat hieman liian suuria. Joko penkki pönöttää aivan liian pystyssä tai sitten se on vähän liian takana. No worries! Laita selkänojan takaa löytyvän säätöpykälän väliin pieni levypaino, jolloin kulman säätäminen onnistuu entistä hienovaraisemmin – johan tuntuu hyvältä!

MATTO AVUKSI

Painaako lantionnostossa tanko ikävästi? Joskus tangon ympärille laitettava pehmuste ei riitä. Paljon paremmin toimii taiteltu jumppamatto tai jopa kaksi, jos käytät mielettömiä painoja.


VALUUKO HOUSUT?

Jääkö vyötärö joissain treenitrikoissasi löysäksi? Vanha kunnon ponnari hoitaa homman! Solmi ylimääräinen kangas hiuslenksulla vyötärölle esim. selän puolelle, niin eipähän lörpötä enää.

NÄKYYKÖ TRIKOISTA LÄPI?

Niin hyvät housut, mutta perkule, kun niistä näkyy läpi pyllistäessä! Hätä ei ole tämän näköinen! Laita sellaisissa liikkeissä, joissa epäilet muiden treenareiden saavan rahoilleen vähän liikaakiin vastinetta, huppari tai paita vyötäisille. Näin voit huoletta jatkaa lempihousuissasi treenaamista ja tarpeen tullen käyttää hupparikikkaa!

Toinen niksi on jakaa pöksyt esim. jalkatreenitrikoisiin ja yläkroppatrikoisiin. Sellaisina päivinä kun tietää peppuilevansa salilla, valitsee hieman paksumpaa kangasta olevat trikoot ja sellaisina joilloin seilaa turvallisilla vesillä, voi pitää myös ohuempia trikoita.

ÄLÄ HÄVITÄ TAVAROITASI

Apua, jäikö salikortti prässin viereen vai mihinhän se katosi? Sydän hyppää kurkkuun, kun huomaa jättäneensä joko salikortin, pukkarin avaimen tai puhelimen lojumaan jonnekin treenin varrelle. Vanha kunnon vyölaukku on ratkaissut itselläni tämän ongelman ja vitsit se on toiminut ihan superhyvin myös kaikilla koiralenkeillä. Pieni, ei ole tiellä ja säilöö näppärästi niin puhelimen, nenäliinat kuin salikortinkin.

TANKO PYSYMÄÄN PAIKOILLAAN

Jos etukyykyssä tuntuu hankalalta pitää tankoa paikallaan, kokeile ottaa vetoremmit avuksi. Kiedo remmit about keskelle tankoa vierekkäin ja ennen sarjaa kieritä remmit kämmenten ympärille vakauttamaan menoa. Ero on tuntuva!

High waist-trikoot täältä / Verkkokangastakki täältä / Urheilutoppi täältä / Treenikengät täältä

Siinä muutama kikkakolmonen salille kokeiltavaksi! Supereita treenejä hikipäät!<3

LUE MYÖS: MITEN HIUKSET SALILLE? 5 UUTTA IDEAA!

EDELLISESSÄ POSTAUKSESSA: TYPERIMMÄT FITNESSLAUSEET

👻 Seuraa snapchatissa: idajemina 👻
YouTubessa: Ida Jemina 
Instagramissa: @idajemina 
Facebookissa: Ida Jemina