KOKEILIN TAMMYN BOOTY-TREENIÄ! NÄIN KÄVI!

BANG! Peppujen kuningattaren Tammy Hembrown pepputreeni testattu! Liikkeet näyttivät just sellaisilta, jotka kolahti heti sinne omaan makunystyrään. Hyvin saman tyyppistä treeniä kuin miten itse tykkään treenata – kokonaisvaltaisia liikkeitä ja eristävämpiä liikkeitä. Hyvä liikejärkkä jne! Ensivaikutelma siis todella hyvä ja innolla testaamaan!

Näin se menee!

TAMMY HEMBROWN TREENI

1. LANTIONNNOSTO 4 X 12


Hip thurst on aivan jäätävän hyvä sekä raskas liike hanurin treenaamiseen ja se mikä oli aivan huikeeta huomata vaikkei tähän Tammyn treeniin sinällään liitykään, oli että aktivaatio mun heikommassa pakarassa oli parantunut ihan huomattavasti peppuhaasteen myötä! Olin niin yllättänyt! Vaikka keskenhän tämä mun haaste edelleen on, niin alku vaikuttaa lupaavalta. Voin myöhemmin päivittää lisää tarkempia kuulumisia!

2. KYYKKY SMITHISSÄ + VAJAA TOISTO ALA-ASENNOSSA 3 X 12


Todella killeri! Vajaa pikkutoisto ala-asennossa raskauttaa liikettä huomattavasti, joten kannattaa valita ehdottomasti pienemmät painot kuin jos tekisit suoria toistoja. Eli alas – vähän ylös – alas ja sieltä vasta kokonaan ylös.

3. PENKILLENOUSU SMITHISSÄ 3 X 12


Jos haluat liikkeen menevän enemmän pakaralle reisien sijaan, vie penkillä olevaa jalka hieman eteenpäin.

4. PULL THROUGH 3 X 12


Peppu kunnolla taakse ja pakaroiden puristus kunnolla yhteen yläasennossa. Itse pidän siellä aina pidon.

5. REISIKOUKISTUS MAATEN 3 X 12


Tuttu homma varmasti monelle! Katso ettei peppu lähde liikaa nousemaan liikkeen aikana.

6. SELÄN OJENNUS 3 X 12


Niin hyvä! Itse pidän pidon yläasennossa ja johan polttaa.

7. PAKARAPOTKUT 3 X 12


Jalan pitäminen hieman koukussa vähentää takareiden osallistumista talkoisiin.

No mitä mieltä? Miltä tuntui? Todella hyvä! Pistä ihmeessä testiin! Niin kuin sanoin, tässä liikkeet nappaa omaan treenimakuun. On raskaampaa liikettä ja on pienempää liikettä. Toki treeni on yksinkertainen suorine ja samanpituisine sarjoineen eikä mm. mitään erikoistekniikoita hyödynnetä, mutta se ei todellakaan haittaa eikä kaikkien treenien sellaisia pidä ollakaan. Yksinkertainen on joskus kaunista ja varsin riittävää. Itse treeniin kului aikaa reilun tunnin verran ja seuraavina päivinä tuntui niin pepussa kuin jaloissa. Tää todellakin kolahti!

Jes hyvä! Jos haluat kotiin soveltuvaa treeniä, katso myös tämä, jota on tullut tehtyä usein! -> TESTASIN DEMI LOVATON TREENIN!

EDELLISESSÄ POSTAUKSESSA: JAIKS ISOJA MUUTOKSIA! MITEN BLOGIN KÄY?

👻 Seuraa snapchatissa: idajemina 👻
ja Instagramissa: @idajemina 

<3