Annoskuvia – mitä on löytynyt ruoka-aikaan lautaselta?

Mahtavaa sunnuntaita! Tänään tiedossa kuvia ruoista, jotka ovat päätyneet masuuni sekä muita ajankohtaisia juttuja. Annoskuvia on toivottu ihan ideoidenkin saamiseksi, joten here we go! Pistän tähän kaikki mitä puhelimestani löysin. 

Annoskuvia-annoksistani
Kananmunaa, riisiä, kasviksia
lohisalaatti
Lohisalaattia

Snapchat-4490441625121260044[1]

Snapchat-4907311028985358811[1]

Snapchat--2856207415587499690[1]

Snapchat-8039673791768781004[1]
Kananmuna-riisi-paprika-settiä

Snapchat--4296708955232173497[1]

Snapchat--7240599774582879666[1]Snapchat-9088055309627157868[1]

20150719_194741[1]
Jauhelihaa, riisi, kasviksia
Snapchat--7707242651023714682[1]
Smoothieen resepti täällä

Snapchat-8001747134964096888[1]

20150902_234727[1]
Ruishampurilaisen ohje täällä

Sellaisia kaunokaisia, mutta hyvää on ollut!

P.S. Saitteko tekstiviestin liittyen House of Brandonin viikon kestävään aleen? Ale päättyy tänään, joten vielä on viimeiset mahdollisuudet käydä nappaamassa vaatteita jopa -50% edullisemmin. Kurkkaa kaikki naisten alennetut tuotteet täältä.

Oikein ihanaa sunnuntaita! Edellisessä postauksessa: Mehevä mureke à la Ida Jemina

Ida Jemina

9 vastausta artikkeliin “Annoskuvia – mitä on löytynyt ruoka-aikaan lautaselta?”

  1. Millasella reseptillä teet tota ”fried rice”ä? 🙂 muutenkin sellaset arkiruokareseptit kelpais, kun niillä kerran noin huikeeseen kuntoon on päässyt 😀 itellä on vähän vaikeuksia sen sopivan ruokamäärän löytämisessä.. Kuinka pitkiä bulkki- ja dieettikausia muuten pidät, ja teetkö treenien päätteeks minkäänlaista ”cooldownia”? Tyyliin kuntopyörällä polkemista, keppijumppaa tms?

    • Keitän riisin ihan normitapaan ja heitän lopuksi pannulle jauhelihan ja kasvisten kanssa 🙂 Bulkki- ja dieettijaksojen pituus riippuu ihan täysin kunnosta. Pitkiä jaksoja ovat molemmat 🙂 Treenin päätteeksi teen usein lyhyitä tai dynaamisia venytyksiä.

  2. tuo näyttää tosi hyvältä jossa riisiä kasviksia ja jauhelihaa 🙂 Käytätkö ruuanlaitossa miten paljon kermaa tai muita juttuja ettei ruoka ois niin kuivaa?

    • Se maistuu kyllä aina 🙂 En käytä kermaa, sokeroimatonta ketsuppia joskus 🙂

  3. Moi! Kiinnostais tietää että syötkö lepopäivinä paljonkin vähemmän kuin treenipäivinä? Jos ei treeni/palautusjuomia tai mahd banaaneja tms treenin ympärille liittyviä lasketa. Esim onko pastan/riisin määrä aterioilla sama treeni ja lepopäivinä?

    • Moikka Katri! Ei ole hirveästi eroa. Lepopäivinä kroppa palautuu ja tällöin ravinto pelaa suurta roolia. Myös lihasten hiilarivarastot täyttyvät, jolloin välipäivän syömisistä on hyötyä myös seuraavan päivän treenissä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta