Älä mieti liikaa – älä tee asioista monimutkaisempia kuin ne ovat

Eräs steppi on edessä aina, jotta voi kehittyä missä tahansa asiassa. Näitä askelia on itse asiassa matkan varrella useita, ei vain yhtä. Toiset niistä ovat isompia ja toiset pienempiä, ajan myötä kynnys niiden ottamiseen kuitenkin pienenee.

Onko kukaan seppä syntyessään? Eipä taida olla. Tähän se kriittinen askel liittyykin. Mistä siis on kyse?

Lue tarina loppuun vieraskirjoituksestani Tikis.fi-sivustolla täällä.

 

ida jemina House of Brandon
Paita / House of Brandon

Seuraavalla kerralla toivepostauksena esittelyssä pepputreenin kuningasliikkeen lantionnoston eri variaatiot. Eli stay tuned kaikki pepunkasvattajat!

Edellisessä postauksessa: Rentoutta kiitos!

Ida Jemina

13 vastausta artikkeliin “Älä mieti liikaa – älä tee asioista monimutkaisempia kuin ne ovat”

  1. Heippa,
    voisitko tehdä joskus postauksen treeniblogeista tai -sivustoista, joita itse seuraat? Ja yleensäkin kertoa, mistä haet vinkkejä ja inspiraatiota treeneihisi. Kaipaisin itse vaihtelua omaan treenirutiiniini. Tuntuu, että melkein kaikki konstit on jo kokeiltu. 🙂

    • Heippa! Pistetään toive korvan taakse:) paljon tsemppiä treeneihin!!

  2. Hei Ida Jemina ! Noi sun colleget, jotka sulla on jalassa oikealla olevassa kuvassa.Toppi, upeat vatsalihakset ja colleget. Haluatko paljastaa minkä merkkiset ovat? Näyttää niin ihanan paksuilta ja pehmeiltä 🙂 Täällä jo odotellaan ”peppu” postausta! Kiitos! T. Nina

    • Hei Nina! Nuo colleget ovatkin olleet kovassa käytössä ja ovat nimenomaan pehmeät ja paksummat. Käytän niitä melkein päivittäin! Merkki on Superdry, omani ovat House of Brandonilta. Myös tuo urheilutoppi on samaisesta paikasta. Jes, pakarapostausta odotellessa, nähdään taas pian:)

    • Kiitos Mikko! Hauska idea! Kovalta näyttää näin ensisilmäyksellä! Olisi hauska joskus testata! 🙂

  3. Moikka! Loistava kirjoitus jälleen kerran, rakastan sun blogia!
    Kysymys liittyen dieettiin: milloin pitää tankkauspäivä? Itse olen ollut 1.1. asti dieetillä ja paino tullut pari kiloa alaspäin. Oon aika pienikokoinen, 162cm/~53kg, mutta rasvaa on aika paljon suhteessa lihaksiin. Tarkoitus olisi kiristellä kuntoa ja sitten jatkaa lihasmassan rakentamista. Osaatko sanoa tuosta tankkauksesta, tai olisiko siitä ylipäätään hyötyä? Kaloreita tulee treenipäivinä n. 2000 ja hiilareita n. 180g 🙂

    • Kiitos Jade! <3 Tankkauspäiviä kannattaa harkita aina tilanteen mukaan. Jos tuntuu siltä, että paikat ovat tyhjillään, voi jonain päivänä nauttia vähän enemmän hiilihydraatteja. Tsemppiä dieettiin!

  4. Moi! Pepputreenistä puheenollen, oon pari krt tehnyt sun vinkkien mukaan, ja saanut niin hyvin antamillasi liikkeillä oikeassa paikassa tuntumaan reenin. Tämänhetkiset peppuliikesuosikit on polville-nousu smithissä, bulgarialainen askelkyykky, ja normiaskelkyykky. Eilen tein muuten myös eka kerran prässiä jalat yläviistoon vinossa. Niin, ja penkillenousut tein kans:P Ihan mahtavia liikkeitä!!!

    • Moi Suski! Aivan loistavaa! Viheliäisiä liikkeitä, mutta tuntuu siellä missä pitää 🙂 eikun paikat tulille, jatka samaan malliin!!

    • Heippa Eve! Kiitos itsellesi kommentista! Mukava kuulla että olet blogia seurannut ja turinoista pitänyt 🙂 Mahtavaa, tsemppiä treeneihin ja uuden blogin rustailuun 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta