3 LIIKEVINKKIÄ POLTTAVAAN PEPPU- JA JALKATREENIIN!

Sis. mainoslinkkejä

Sitä saa mitä lukijat tilaa eli uusia polttavia liikevinkkejä pakara- ja jalkatreeniin! Viimeksi tehtiin aivan törkeän hyvältä tuntuva treeni taljaa hyödyntäen (tsekkaa se täältä), mutta tällä kertaa puurretaankin tangon kanssa!

Normaalia takakyykkyä ei kuitenkaan ole luvassa vaan nämä liikkeet tehdään tanko kulmaan nojaten. Aivan loistavaa vaihtelua peruspuurtamiseen, joten kannattaa testata! Etuna näissä on liikekulma, joka bebutskan kasvattajia saattaa ilahduttaa.

1. LANDMINE HACK KYYKKY

Diggaan! Kannattaa kokeilla! Asetu selkä kohti levypainoa ja pidä paino hartialla. Voit vaihtaa puolta aina joka toisessa sarjassa. Sitten ei muuta kun ylös alas pumppaamaan!

2. KYYKKY V-KAHVALLA


Tässä variaatiossa asento on miellyttävä ja painon tuleminen alhaalta on mukavaa vaihtelua. Tankoon saa myös iskettyä isojakin painoja halutessaan. Tuntuu tosi hyvältä!

3.LANDMINE ASKELKYYKKY


Tässä liikkeessä askelletaan taakse ja noustaan sieltä ylös. Itse tein aina yhden jalan kerrallaan, mutta liikkeen voi suorittaa myös vaihtaen jalkaa joka toistolla. Tätä olen tehnyt myös kevyemmillä painoilla yhdistäen liikkeeseen yläasennossa pystypunnerruksen yhdellä kädellä. Ai että!

Siinä kolme mehukasta liikettä, joilla polte pakaroissa ja jaloissa on taattu! Ja niin kuin viime kerralla, nakkaa kommenttia tai tykkää postauksesta niin laitetaan taas lisää erilaisten treenieni liikkeitä jakoon! 🙂

LUE MYÖS: PEPPULIIKKEET JOTKA EIVÄT KASVATA JALKOJA

SEKÄ: PARHAAT SISÄREISILIIKKEET

Paita täältä / Trikoot täältä / Treenikengät täältä

EDELLISESSÄ POSTAUKSESSA: ME MUUTETAAN!!

👻 Seuraa snapchatissa: idajemina 👻

YouTubessa: Ida Jemina
Instagramissa: @idajemina
Facebookissa: Ida Jemina

Ida Jemina

3 vastausta artikkeliin “3 LIIKEVINKKIÄ POLTTAVAAN PEPPU- JA JALKATREENIIN!”

  1. Tykkään kovasti blogistasi. Se on hyvin motivoiva! Minulla ei kuitenkaan ole mahdollisuutta päästä salille treenaamaan muiden vapaa-ajan harrstuksien takia, mutta teen lihaskuntoa paljon kotona oman kehonipainolla. Lukisin siis mieluusti myös erilaisista treenivinkeistä joita voisi tehdä kotona. Onko esim mitään selkä liikkeitä tai hyviä hauis liikkeitä kotiin. 🙂

    • Kiva että tykkäät! 🙂 No problem! Kotona ja ulkona saa kovia treenejä vedettyä! Voit selata erilaisia koti- ja kehonpainotreenejä mm. TÄÄLTÄ. Tästä postauksesta taas löydät rankan selkäliikkeen kotiin: Tehokas selkäliike kotiin 🙂 Mahtavia treenejä!

  2. Kyllä kiitos lisää näitä! 🙂 Eristäviä pakaraliikkeitä ja ojentajatreenejä toivoisin! 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 55
Tykkää jutusta