TIUKKA TEHOTREENI – KATSO OHJEET!

Sis. mainoslinkkejä

Ei kun aineenvaihdunta käyntiin ja kropalle kyytiä! Luvassa on tiukkaa tehotreeniä lyhyessä ajassa! JES!

Tabata on ihan loistava treenimuoto, jossa korkea syke ja hikikarpalot ovat taatut. Body Weight Training-ohjelmallani treenaavat ovatkin päässeet nautiskelemaan sen tuottamista ah niin muikeista euforisista fiiliksistä.

Paita täältä / Trikoot täältä / Kengät täältä

Tabatassa liikesuoritusta tehdään 20 sekunnin ajan, pidetään 10 sekunnin tauko ja toistetaan tämä yhteensä 8 kertaa. Yksi tabata-harjoitus kestää siis 4 minuuttia, mutta harjoituksia voi tehdä eri liikkeillä useamman.

20 sekuntia työtä
10 sekuntia lepoa
Toista 8 kertaa

Tänään me tehdään 8 minuutin tabata, joka sisältää kaksi ihan superia liikettä. Ei kun käsipainot mukaan, liikkeet haltuun, ajastin valmiiksi ja sitten mennään!

SELKÄBURPEE HYPYLLÄ – 20s työtä, 10s lepoa – toista 8 kertaa

Selkääburpee joksi meikäläinen tätä yhtä suosikkiliikkeistäni kutsuu, on todella tehokas ja täydellinen koko kropan liike. Siinä normaaliin burpeeseen yhdistyy vedot selälle, joten ota käsipainot mukaan. Veto- veto – burpee hypyllä – veto- veto – burpee hypyllä HUH! Mieletön! Postauksen lopussa olevasta videosta voit vielä tsekata miten liike tehdään käytännössä.

KYYKKYHYPPY HAUISKÄÄNNÖLLÄ – 20s työtä, 10s lepoa – toista 8 kertaa

Jes give it to meeeee! Toinen teholiike on kyykkyhyppy hauiskäännöllä. Hyppää kyykkyyn ja vie käsipainot alas jalkojen väliin. Pomppaa ylös jalat yhteen ja tee samalla hauiskääntö (hammerina). Törkeen hyvä ja vauhdikas liike. Tämänkin löytyy liikkuvana kuvana treenistä, jonka vedin Ristiotteen pojille. Sen voit katsoa alta.

 Ei kun tiukkoja ja hikisiä treenejä tehopakkaukset!! 

KATSO MYÖS: TREENAAJAN SANAKIRJA – TIEDÄTKÖ NÄMÄ 20 SANAA?

EDELLISESSÄ POSTAUKSESSA: JÄÄTÄVÄ SÄKKI KOSMETIIKKAA – SISÄLTÄÄ PALJASTUKSIA!