Nyt jumpataan! Ohjeet 5 liikkeen treeniin kotona!

Sis. mainoslinkkejämountainclimberpyyhe

Loistava treeni tiedossa! Kipaise hakemassa kaksi pientä pyyhettä, laita musiikki soimaan ja ruvetaan treenaamaan!

LIIKE 1.

liukupunnerrus

Liu’ta käsi eteen ja laskeudu toisella kädellä samanaikaisesti ojentajapunnerrukseen. Palaa ylös liu’uttamalla ojennettua kättä takaisin samalla toisella punnertaen. Tee eri puolet vuorotoistoin.

LIIKE 2.

askelkyykky-sivulle

Liu’uta pyyhettä jalalla sivulle samalla toisella jalalla kyykistäen. Vedä jalka lattiaa pitkin takaisin alkuasentoon nousten samalla kyykystä ylös. Tee kummallakin jalalla vuoroperään.

LIIKE 3.

vatsapomput-pyyhe

Asetu lankkuun ja tuo jalat vinosti kohti kämmeniä rutistaen kylkiä. Vie jalat takaisin alkuasentoon ja tee sama toiselle puolelle.

LIIKE 4.

askelkyykky

Lähde liu’uttamaan jalka suorana pyyhettä taakse samalla askelkyykkyyn laskeutuen. Liu’uta jalka lattiaa pitkin takaisin alkuasentoon nousten kyykystä ylös. Muista tehdä kummallakin jalalla.

LIIKE 5.

mountainclimberpyyhe
Viimeisessä liikkeessä annetaan palaa mountain climber – tyyliin! Liu’uta jalkoja vuoroperään kohti rintaa reippaalla tahdilla.

Tee jokaista liikettä 30 sekuntia, pidä pieni breikki ja siirry tekemään seuraavaa liikettä taas 30 sekuntia. Kierroksia tehdään kolme ja niiden välissä voi pitää pidemmän hengittelytauon. Työskentely- ja taukoaikoja voi soveltaa oman kuntotason mukaan.

pyyhkeet
Paita täältä / Trikoot täältä

Mahtavia treenejä! 

Edellinen postaus keräsi paljon hauskoja kommentteja! Tsekkaa: Nämä asiat muistat jos vietit lapsuutesi 90-luvulla!