100 kyykyn jalkatreeni

Heipsistä hei!

Tänään oli lempparipäivä salilla eli mikäs muukaan kuin jalkapäivä! Tällä kertaa tein treenin hieman poikkeukselliseen tapaan tähdäten mahdollisimman hikiseen ja hengästyttävään jumppaan. Tarkoituksena oli pitää sykkeet ylhäällä ja antaa keuhkoille tekemistä.

Treeni alkoi mukavasti kymmenen sarjan kyykyillä vapaalla tangolla. Sarjojen välissä otin sekuntikellolla aikaa ja pidin 1 minuutin tauon, jonka jälkeen mentiin taas. Toistoja tein 10×10 eli yhteensä 100 kyykkyä tuli puserrettua. Hikistä mutta nautinnollista puuhaa!

 


Kyykkysarjojen jälkeen tein vaakaprässissä saman jutun. Tein yhden jalan toistoja 10kpl molemmilla jaloilla, jonka jälkeen pidin 1 minuutin tauon. Näitä sarjoja tein myös kymmenen samalla periaatteella kuin kyykyissä. 

Loppuun tein vielä lantionnostot Smithissä ja boksillenousut. Kuvat ja videota näistä liikkeistä löytyy pepputreeni 1:stä.

Nyt on sellainen napsakka tunne jaloissa ja mielenkiinnolla odottelen huomisen tunnelmia. 

P.S. Eilen olin muuten leffassa katsomassa uusimman X-Menin ja olihan se Hugh taas ihan rapeassa kunnossa 😉 

Eiliseen protskupatukkareseptiin pääset tästä: Omatekoiset proteiinpatukat

 
Ida Jemina

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 3
Tykkää jutusta